czwartek, 27 czerwca 2013

PAZNOKCIE #4: zznoooooowu kwiatki ;p

Heeeelooooł :) 
tak jak pisałam wczoraj w poście, poprzedni wzorek mi się nie podobał i pewnie długo ze mną nie pobędzie i tak, dzisiaj pomalowałam paznokcie na nowo. Mam znowu kwiatki (niedługo pewnie Wam zbrzydną ;p) na złoto piaskowym tle. Niestety wrzucę mało zdjęć, bo coś mi dzisiaj nie wyszły. Nie wiem, kolor nie ten, rozmyte i nienadające się w większości. 


Nałożyłam standardowo odżywkę z Eveline, potem fajny lakier, chyba jakaś ostatnia nowość z wibo, wibo glamour nails nr 5. Polecam, dzisiaj nałożyłam jedną warstwę i idealnie pokrył płytkę bez prześwitów. Fajnie się go nakłada i uwielbiam ten kolor. Złoty, piaskowy z delikatnymi drobinkami, nie dający za bardzo po oczach. 
Dalej są farbki akrylowe. Muszę się w końcu nauczyć malować innych wzorków... ;p
I top coat z essence gel-look. W końcu udało mi się bez bąbelków :D


Pozdrawiam Was :)

2 komentarze:

  1. Fajny efekt wyszedł:)))

    dziękuje za miły komentarz:)

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing nail style! So fabulous:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń