wtorek, 23 lipca 2013

ULUBIEŃCY #3 Do ust

Hej!

Dzisiaj przedstawię Wam moje ulubione produkty do ust. Nie ma tego wiele bo po pierwsze jestem chyba dosyć wymagająca, a po drugie rzadko maluję usta.

Wszystkie z czterech produktów to kolorówka, w dodatku w intensywnych kolorach. Nie lubię nude'ów, błyszczyków itp, jeśli smaruję usta czymś tłustym lub czymś co ma mi pomóc z suchymi skórkami to albo miodem albo kremem nivea albo maścią z witaminą A, ale o tym nie ma się co rozwodzić. 

Jeśli chce mieć już kolor na ustach to musi być intensywny ;) 
Dodatkowo: 
1. kolor musi być trwały, 
2. nie może się rozmazywać,
3. musi ładnie "znikać" z ust,
4. musi ładnie pachnieć,
5. nie może drapać w gardło (tak, tak, to też mam za sobą :p),
6. musi być prosty w nałożeniu, nie potrafię zrobić tego dobrze byle czym ;).
Po prostu nie lubię zbyt często (a najlepiej wogóle) wychodzić do toalety, żeby poprawić usta, po za tym na imprezie mogłabym sobie jeszcze większą krzywdę zrobić tym 'poprawianiem', "if you know what I mean ;)"

Moje szminki/pomadki w kremie świetnie mnie rozumieją i spełniają każdy z powyższych warunków :)
A oto one:
1/ Rimmel, Lasting Finish Lipstick By Kate Moss nr 02 

2/ Rimmel, Lasting Finish Lipstick By Kate Moss nr 10

3/ Rimmel, Apocalips Lip Lacquer nr 303 Apocaliptic

4/ Essence, Stay Matt Lip Cream nr 04 Silky red


Serdecznie polecam amatorkom intensywnych kolorów :)

góra od lewej: rimmel apocalips, essence stay matt
dół od lewej: rimmel by kate 02, rimmel by kate 10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz