czwartek, 14 marca 2013

Hi Hey Hello!

           No więc od czego by tu zacząć... Miałam już kilka blogów w mojej przeszłości, jak bym się postarała i przypomniała nazwy to pewnie gdzieś w otchłani sieci bym je znalazła, ale nie są mi potrzebne. W każdym razie, były jakie były i biorąc pod uwagę to, że pisząc je byłam zagubioną, lekko zbuntowaną i "skrzywdzoną" nastolatką jak każda w tamtym wieku to łatwo można się domyśleć jaka była tematyka tamtych blogów. Minęło kilka lat, albo i cała dekada i postanowiłam zacząć pisać od nowa, podejrzewam, że i tak tylko i wyłącznie do czarnej dziury internetu aaaaale mam małą nadzieję, że może znajdzie się kilku moich czytelników. Nie wiem co będzie tematem tego bloga. Klikając "utwórz nowego bloga" myślałam  że będę tutaj wrzucać zdjęcia moich paznokci, na których punkcie mam fioła. Będę je tu wrzucać ale nie wiem czy zamknę się w jednej okrojonej tematyce. To nie ja. Moim uzależnieniem są lakiery do paznokci, uwielbiam je malować, lubię ładnie wyglądać, wydawać pieniądze na ciuchy, kocham buty i torebki, byłam cheearleaderką i nadal mam sentyment do tańca, nie żyję bez muzyki i porannej kawy, lubię robić zdjęcia ale nie uważam się za fotografkę ;) a oprócz tego studiuję na 5-tym roku Mechanikę i Budowę Maszyn (Tak, tak. Kobiecy kierunek nie ma to tamto) na Politechnice Śląskiej, lubię spędzać czas z moim chłopakiem na garażu, przyglądając się jak reperuje swoje cacuszka. Mam też bzika na punkcie moich dwóch kotek: Czoko i Zuzi, które też wam później pokaże. Tak więc, Tu będzie wszystko. 
Pozdrawiam 'Żanetka Leta"

 

1 komentarz: