niedziela, 31 marca 2013

PAZNOKCIE #1: Różne

Czas na temat, który miał być przewodnim tego bloga. Paznokcie. Lubie je malować odkąd pamiętam, na początku robiłam 'frencz' na tysiąc sposobów i tylko w kolorach tradycyjnych czyli biel + róż lub nude. Do tego jakiś brokacik czy czarne kropki i było pięknie :P Jakoś nie potrafiłam się przekonać do ciężkich, żywych i nasyconych kolorów. Ale zaczęło się. Od jakichś 3 lub 4 lat nie było dnia żebym nie miała pomalowanych paznokci i zawsze są to żywe kolory, różnokolorowe paznokcie, wzorki itp. Nie lubię mieć wszystkich paznokci pomalowanych w jednym kolorze, bo mnie to nudzi. Wrzucę kilka zdjęć, które gdzieś tam zrobiłam na przestrzeni chyba ostatniego roku. Teraz nie wszystkie mi się podobają ale i tak robiły szał :)
Tygrysek + panterka
:)
Kwiatki farbkami akrylowymi
różowy frencz + zeberka
żółtozielony pęka
M&M's
England
Kolorki (farbki akrylowe)
Galaxy
Ombre + pękający lakier
Kwiatki akrylowymi farbkami

Już wiem, że nie będę lubiła wrzucać tu zdjęć w dużej ilości chcąc jednocześnie zachować ich kolejność  Kończę posta, bo chyba nie mam troche weny dzisiaj. Chciałam wam pokazać zdjęcia. Wesołych Świąt Wszystkim. Pogody nie skomentuje bo nie ma co :P
Pozdrawiam "Żanetka Leta"




2 komentarze:

  1. cudowne wzory, zazdroszcze ci tego talentu do malowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Same wzorki nie są taki trudne na jakie wyglądają, kiedyś może zrobię tutorial, więc zapraszam częściej ;)

      Usuń